Naša šola je prvi spomladanski dan gostila seminar učiteljev fizike iz osnovnih in srednjih šol. Učitelji so imeli možnost spoznavanja novih pedagoških metod in pristopov na področju izkustvenih in aktivnih oblik pouka fizike na prostem.

Učitelji so se seznanili z delom na terenu in spoznali, kako lahko uporabiti naravo kot učiteljico in njen prostor kot učilnico. Aktivnosti so se odvijale v učilnici Borovega gozdička, pod Solkanskim mostom in v neposrednji bližini naše šole. Delavnice za šolo, ki so jih izvajali svetovalci za fiziko v popoldanskem času so bile na menjene toploti in preživetju v naravi. V delavnici učilnice na prostem smo sodelovali tudi delavci OŠ Solkan in sicer ravnatelj Goran Bezjak in učitelja fizike Mojca Milone in Milan Ambrožič.



Naša šola je na učilnico na prostem še posebno navezana, saj so učeni in učitelji uporabili znanja, pridobljena iz mednarodnih projektih POGUM in ATS STEAM in jih uporabili za oblikovanje in nastanek učilnice in spletne strani za razvijanje strategij in novih didaktičnih pristopov pri pouku in v povezavi z okoljem. Učenci so ob tem pod mentorstvom razvijali kompetence podjetnosti in raziskovanja, kritičnega mišljenja, presoje o možnosti realizacije in iskanja najboljših, trajnostnih in finančno ugodnih rešitev.
Delavnice na simpoziju so ponujale konkretne informacije in predloge o vsebinskih in metodičnih pristopih poučevanja fizike za generacije osnovnih in srednjih šol. Vsi sodelujoči smo poudarjali pomen iznajdljivosti v naravi in uporabe pripomočkov in okolice, ki jo imamo v naravi. Želimo si, da na svežem zraku in z izkustvenim učenjem našim otrokom vrnemo spoštovanje in ljubezen do narave in naravi tisto, kar je vedno bila. Prvi prostor učenja za človeka.
Mojca M. in Milan A.