
GLASBA
Pri neobveznem izbirnem predmetu se učenci srečajo z različnimi ljudskimi, umetnimi in popularnimi skladbami. Skupaj jih doživljajsko analiziramo in zapojemo. Petje spremljajo z Orffovimi glasbili, ustvarjamo nove lastne ritmično-melodične spremljave. Učenci spoznavajo različne glasbe sveta. Cilj predmeta je spoznavati glasbeno literaturo in preko poustvarjanja krepiti ritmično-melodični posluh. Ob plesni glasbi izvajamo lastne koreografije, ki si jih učenci sami izmislijo.

GLEDALIŠKA DEJAVNOST IN LUTKE
Pri neobveznem izbirnem predmetu umetnost (gledališka dejavnost in lutke) učenci:
• spoznavajo osnovne strukture gledališča in dramskega besedila,
• usvajajo osnovna igralska izrazna sredstva (telo, gib, glas, govor) in uporabo različnih lutkovnih
tehnik,
• razvijajo občutek za prostor, govorno in telesno interpretacijo ter animacijo lutke,
• ustvarjajo idejna besedila ter lastna dramska besedila,
• oblikujejo zamisli za izdelavo lutk, po katerih lutke tudi izdelajo,
• razvijajo sposobnosti za individualno in skupinsko delo ter interakcije s soigralci, prostorom,
likovnimi in drugimi prvinami predstave,
• improvizirajo in ustvarjajo krajše gledališke/lutkovne prizore,
• doživeto in estetsko poustvarijo otroške/mladinske gledališke/lutkovne predstave
• krepijo zaupanje in samozavest.
*Ob koncu šolskega leta učenci pripravijo predstavo
Vsebina neobveznega izbirnega predmeta Umetnost:
- izdelava različnih preprostih lutk,
- bralne vaje,
- učenje, vadba ter igranje preprostih lutkovno-dramskih iger,
- ogled lutkovno-dramskih iger,
- motiviranje učencev za igranje,
- vaje za koncentracijo, koordinacijo, krepitev zaupanja v sebe, soigralca in skupino,
- igranje v improviziranem gledališču
- mini gledališče kamišibaj