V 8. C razredu smo se odločili, da si bomo s projektom ‘Vsi skupaj za vse’ polepšali razredne ure in se pri tem spoznali ter naučili nekaj koristnih vrednot in vrlin. Naša razredničarka nam je predstavila idejo, kako bi lahko skupaj izdelovali namizna stojala z različnimi sporočilci. Učenci smo se navdušili in že naslednji teden smo si porazdelili naloge. Najprej smo določili, kdo bo risal napise, kdo bo praktično izdeloval in sestavljal stojala . Za vsakega se je našlo nekaj primernega. Vzdušje v razredu je bilo zares krasno….Nekateri so brusili polizdelke iz plastike, drugi so te prepogibali na grelcu, tretji pa izdelovali napise in slike. Polizdelki so prehajali iz rok v roke in spotoma postajali vse bolj nadgrajeni. Na koncu, ko so bili tudi napisi in slikice že prilepljeni na stojala, smo izdelke prešteli, in si jih porazdelili, da bi od njih kaj zaslužili. Vsak je nato svoj izdelek prodal kar svojcem in naslednjo razredno uro smo se lahko že odločali, kakšno pico bomo jedli in kaj bomo pili. Čez 1 teden pa so nas pri razredni uri pice že čakale. Vsak je vzel, kolikor je hotel in vsi smo se najedli do sitega. Preostal denar, ki ga nismo porabili za pijačo in jedačo, pa je šel v sklad šole.
Velikemu številu otrok v razredu je bilo najbolj všeč, da smo si te pice zaslužili s skupnim delom in dokazali, da ko smo enotni in delamo skupaj, zmoremo veliko. To je razred povezalo, saj smo videli, kako smo skupaj koristni in povezani, da uživamo sadove lastnega dela. Mnogi iz razreda pa bi tudi želeli kakšen tak projekt ponoviti, ampak namesto pic si privoščiti kaj drugega (sladoled, bowling, morda celo izlet v Atlantis).
Nejc, 8.c