Prejšnji četrtek, 27. 11. 2014, smo osmi razredi imeli tehniški dan na temo podjetništvo. Prvo uro smo imeli skupaj vsi osmošolci. In sicer obiskal nas je gospod mag. Bruno Mihelj, ki pomaga podjetnikom. Razlagal nam je veliko stvari, npr. kako pridobiti denar, govoril je o zgodovini podjetništva, o poklicih bodočnosti.. ipd. Med razlago je risal na tablo, da smo bolje razumeli. Zanimivo je bilo, ko je govoril o svojih izkušnjah.

Po tem smo se razdelili v skupine in se napotili na delavnice. Imeli smo jih štiri. V prvi delavnici pri učiteljici gospodinjstva smo se pogovarjali o zavarovanjih za raznorazne predmete (npr. avtomobile), odigrali pa smo tudi različne scenarije na temo pomoči. To je bila zelo dobra življenjska izkušnja, saj bomo vedeli, kako si pomagati, ko bomo starejši.

Pri učiteljici matematike v drugi delavnici smo najprej zapisali, kaj bi radi bili po poklicu, ter svoj poklic poskušali najti na plakatu, ki je razkrival, kateri poklici se ukvarjajo z ljudmi, kateri z delom s podatki itd. Za konec smo zaigrali družabno igro na temo podjetništva, kjer si dobival točke za pravilno odgovorjena vprašanja na temo poklicev. Kdor je imel največ točk, je zmagal.

V tretji delavnici, ki se je izvajala v učilnici geografije pri učitelju geografije, smo se igrali igrico, podobno monopoliju. Razdeljeni smo bili v 4 skupine po 3 ali 4 učence in z denarjem smo morali kupiti 5 različnih predmetov (kavbojke, kolo, zgoščenke, športne copate in klobuk) po različnih cenah čim prej. Igra je bila zelo zanimiva, saj se je končala z dražbo, ki je tudi odločila zmagovalca. Nato smo še določali cene različnim predmetom, ki so bili napisani na listku.

V učilnici tehniškega pouka pri učiteljici tehnike pa smo najprej ločili razliko med neto in bruto plačo, takoj zatem pa smo izžrebali en poklic, pri kateremu smo morali odčitati neto plačo, nato pa smo si po obešenih plakatih po celi učilnici izbrali npr. kakšno stanovanje bi hoteli imeti in koliko bi zanj zapravili, pa kakšno hrano bi jedli in koliko bi porabili itd. Seveda pa smo morali porabili toliko, da nismo bili na koncu ‘v minusu’. Ta delavnica nama je bila najbolj všeč, ker smo videli, kaj bomo morali delati, ko bomo odrasli.

Od tehniškega dneva sva odnesla ogromno podatkov, ki nama bodo pomagali, ko bova odrasla. Zelo sva uživala pri igranju igric, ki so bile res zanimive, in zato upava, da bo še ogromno takšnih tehniških dni.
Nejc in Jaka, 8. c

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)