Dne 31. 5. so učenci 4. in 9. razredov skupaj sodelovali na tehničnem dnevu z naslovom Viri energij in prihranki. Tehniški dan je potekal v 8. skupinah, ki so imele različne teme.

1. skupina je preučevala izpust CO2 pri izgorevanju. Tu so najprej odšli na pokopališče v Solkanu, prešteli grobove in sveče na njih. Nato so izračunali izpust CO2 pri eni sveči in zmnožili s številom sveč na pokopališču.

2. skupna je imela naslov Izguba električne energije in virov na naši šoli. Učenci so računali porabo vode, električne energije in svetlobe na naši šoli. Podatke pa so vpisovali na računalnik.

3.  in 4. skupini sta se  ukvarjali s sončno energijo. Opazovali so Sonce kot vir energije. Tu so izdelovali manjše hišice na katere so pritrdili sončne celice, ki služijo prižigu luči v njej.

5. skupina je skupaj s 6. skupino opozarjala na prihranke in izdelovala znake za luči, ki so jih prilepili na stikala.

7. skupina je delovala na temo Geotermalna energija. Izdelali so maketo geotermalne elektrarne in se pogovarjali o njej.

8. skupina je hotela izvedeti kaj več o Sončni energiji v domačem kraju. Opazovali so, katere hiše v Solkanu imajo na strehah sončne celice ali kolektorje. Glede na to so izdelali plakat o sončni energiji v Solkanu.

Vsi učenci so se na tehniškem dnevu počutili zelo dobro, sproščeno, ekstravagantno… in pri tem pridobili veliko koristnih zanj in izkušenj. Med seboj so zelo sodelovali saj so devetošolci pomagali mlajšim pri delu in ustvarjanju. To je okrepilo tudi njihove medsebojne odnose.

Taja S.,  6.r

(Skupno 6 obiskov, današnjih obiskov 1)